Společnost RADIX SOFTWARE a.s., lékárenský informační systém RADIX
RADIX SOFTWARE a.s.
Společnost RADIX SOFTWARE a.s. vznikla v červnu 2008. Jejím hlavním zaměřením je vývoj, údržba a technická podpora aplikace RADIX a další navazující služby. V menší míře se zabývá i dodávkami hardware, software 3.stran a spotřebního materiálu.
Aplikace RADIX
Aplikace RADIX je určena pro zajištění provozu lékáren, prodejen zdravotnických potřeb a distribučních pracovišť.
Aplikace obsahuje moduly, které použijete pro příjem zboží, expedici zboží přes pokladny, výdej zboží zdravotnickým zařízením,
ke zpracování a odeslání objednávek, přípravu norem pro objednání, funkce pro práci v laboratoři, pro práci s recepty (včetně odesílání dávek na zdravotní pojišťovny), k práci s účetními doklady a k provedení inventury.
V aplikaci jsou zařazeny funkce pro podporu a komfortní práci při zásobování domovů důchodců a mnoho dalších.
Na provozovnách typu prodejna zdravotnických potřeb Radix zajišťuje evidenci zásob zdravotnického materiálu. Umožňuje vést skladovou evidenci s možností rozlišení skladových zásob dle šarží a jednotlivých dodávek, možnost využití evidence pomocí čárových kódů výrobce nebo speciálních čárových kódů maximálně zjednodušuje výdej a inventarizaci zásob, nabízí efektivní zpracování poukazů, možnost konsignace materiálu.
Není třeba složitě propojovat různorodá řešení, pracujete v jednotném prostředí s ucelenými daty. RADIX je od samého počátku (rok 2000) vyvíjen jako aplikace pro prostředí MS Windows. Podporovanými systémy jsou WINDOWS XP, MS Vista, MS Windows 7, MS Windows 8.

Uživatelské rozhraní aplikace RADIX je vytvořeno jako MDI (Multi Document Interface). To znamená, že za provozu je možné si paralelně otevřít agendy potřebné pro práci a pracovat vždy tam, kde je potřeba. (viz ukázky)
Pro případné další zpracování nebo analýzu dat prostřednictvím tabulkových kalkulátorů umožnuje RADIX data, která mají charakter tabulky, exportovat do MS Excel nebo OpenOffice.Calc a to do formátované tabulky (viz ukázky).
Pro řízení přístupu jednotlivých uživatelů k funkcím aplikace používá RADIX systém pro řízení přístupových práv typu RBAC (Role-based Access Control). Je možné definovat libovolné množství rolí, ke každé roli určit přístupová práva, přičemž práva role mají stromovou strukturu (viz ukázky). Konkrétnímu uživateli je určena (vybrána) 1 nebo více rolí.
RADIX při provozu využívá resp. navazuje na systémy a software třetích stran.
- Program VZP.kontrol je využíván přímo v aplikaci pro kontrolu receptů a poukazů na výskyt formálních chyb
- Služba B2B.kanál.VZP je využívám při expedici a v retaxaci pro online kontrolu stavu pojištění pojištěnců a jejich příslušnosti k ZP
- Kontrolní modul VADEMECUM INFOPHARM je využíván pro online kontrolu lékových interakcí při expedici
- Aplikace obsahuje funkce pro práci s eReceptem
- Aplikace obsahuje funkce pro odesílání hlášení o výdeji na papírový recept a OTC na centrální úložiště SUKL
Služby poskytované lékárnám
Aktualizace programu
Pravidelné aktualizace automaticky generované každé čtvrtletí, které přinášejí legislativní změny, nové funkce a rozšířené možnosti tisku. Mimořádné aktualizace v případě nastalých legislativních změn, nebo opravných verzí.

Aktualizace číselníku VZP
Automaticky zasíláme nové číselníky VZP, jejich opravy a doplnění.
Aktualizace číselníků PDK
Pokud jste předplatitelem služeb pro odběr číselníku PDK pharmdata s.r.o. Je pro vás každý týden generován aktualizovaný soubor pro aktualizaci vašeho sortimentu.
Předplatné AISLP
V případě že jste předplatitelem programu AISLP je vám automaticky čtvrtletně zasílána aktualizace na disku CD-ROM.
Servis
Na základě smlouvy je vám poskytován servis na námi dodané, nebo spravované vybavení lékárny (tiskárny, PC, LCD panely, snímače, ...). Servis mimo jiné zajišťuje dodávky spotřebního materiálu (tonery, cartridge, etikety, TTR pásky, pokladní kotoučky a mnoho dalších)

Helpdesk a hotline
Pro Vaše dotazy a řešení problému jsou pro Vás připraveni operátoři hotline a v případě obecných, nebo méně důležitých dotazů můžete použít e-mailovou komunikaci na náš helpdesk.
Školení a semináře
Při implementaci programu provede náš zkušený konzultant zaškolení personálu v místě instalace, dále máte možnost se zúčastnit školení a seminářů pořádaných za účelem seznámení se s novinkami v aplikaci RADIX a přímé konfrontaci Vašich požadavků s ostatními uživateli aplikace.