Situace 1
V RX byl nesprávně zadán typ úhrady např. namísto platba kartou byla zadána hotovost a expedice byla ukončena.
Co se stalo, co řešíme ?
V RX je expedice ukončena jako hrazená hotovostí, ale hotovost nebyla přijata. Před pokladnou stojí zákazník s platební kartou, ale v platebním terminálu není zadaná transakce, kterou by mohl hradit
Řešení
krok 1. provedení platby v PT Do terminálu zadáme platební transakci ručně (přímo na PT)
•Tlačítkem F1 (vlevo nahoře) aktivujeme menu terminálu Pokud PT vyžaduje heslo zadáme ho.
•Vybereme volbu TRANSAKCE, potvrdíme zeleným tlačítkem
•V zobrazeném menu vybereme volbu PRODEJ, potvrdíme zeleným tlačítkem Zadáme částku a provedeme transakci
•Expedice je uhrazena, zákazník odchází
krok 2. změna typu úhrady v RX
V agendě Pokladna v modulu Ekonomika aktivujeme volbou Změna typu úhrady F11 v menu Operace dialog pro změnu typu úhrady a platbu upravíme podle skutečnosti.
.png)
..
|