Navigation: RADIX help verze 1.12.96 > GDPR - Obecné nařízení o ochraně osobních údajů > GDPR v RX >

Další situace, scénáře

Previous Next

 

 

 

 

V této kapitole jsou popsány další situace, které mohou v praxi nastat a jejích řešení.

 

 

Oprava údajů při udělování Souhlasu (podpisu registračního formuláře)

Pokud při podpisu předvyplněného registračního formuláře zákazník opraví nebo doplní některý údaj, provede se oprava resp. doplnění tohoto údaje v RX.
Řešení: Provést opravu v RX, není třeba tisknout znovu k podpisu formulář s opraveným údajem.

 

 


Zákazník s již uděleným souhlasem ztratí kartu – údaje se u zákazníka nemění.
Je třeba nový souhlas?

Lékárna může při ztrátě karty vydat k existujícímu kontu jinou kartu (jiné číslo).
Nové číslo se zapíše v dialogu pro úpravu záznamu.
Číslo karty věrnostního systému není OÚ.
Řešení: Není třeba nový souhlas.

 

 


Zákazník s již uděleným souhlasem mění OÚ.
Je třeba nový souhlas?

Lékárna zapíše nové údaje do RX na základě konverzace se zákazníkem.

Řešení: Není třeba nový souhlas. 
Zdůvodnění: Souhlas se neváže ke konkrétním údajům (ve smyslu "nyní mám tento telefon 777 123 456, souhlasím abyste toto číslo evidovali"), ale k tomu, že mohu telefon zákazníka ve svém informačním systému evidovat na základě jasně stanoveného důvodu a po jasně stanovený čas 

 

 

 


Jak udělat Souhlas bez nákupu?

V expedici v seznamu kont věrnostního systému Ctrl+P, stisknout

 

 

 

1. a postupovat podle popisu v kapitole Zobrazení dalších podrobností  o kontu

2.a postupovat podle popisu v kapitole Nový záznam, úprava záznamu

 

 

..

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2024 RXSW / JSpl