V této kapitole jsou popsány další situace, které mohou v praxi nastat a jejích řešení.
Oprava údajů při udělování Souhlasu (podpisu registračního formuláře)
Pokud při podpisu předvyplněného registračního formuláře zákazník opraví nebo doplní některý údaj, provede se oprava resp. doplnění tohoto údaje v RX. Řešení: Provést opravu v RX, není třeba tisknout znovu k podpisu formulář s opraveným údajem.
Zákazník s již uděleným souhlasem ztratí kartu – údaje se u zákazníka nemění. Je třeba nový souhlas?
Lékárna může při ztrátě karty vydat k existujícímu kontu jinou kartu (jiné číslo). Nové číslo se zapíše v dialogu pro úpravu záznamu. Číslo karty věrnostního systému není OÚ. Řešení: Není třeba nový souhlas.
Zákazník s již uděleným souhlasem mění OÚ. Je třeba nový souhlas?
Lékárna zapíše nové údaje do RX na základě konverzace se zákazníkem.
Řešení: Není třeba nový souhlas. Zdůvodnění: Souhlas se neváže ke konkrétním údajům (ve smyslu "nyní mám tento telefon 777 123 456, souhlasím abyste toto číslo evidovali"), ale k tomu, že mohu telefon zákazníka ve svém informačním systému evidovat na základě jasně stanoveného důvodu a po jasně stanovený čas
Jak udělat Souhlas bez nákupu?
V expedici v seznamu kont věrnostního systému Ctrl+P, stisknout
1. a postupovat podle popisu v kapitole Zobrazení dalších podrobností o kontu
2.a postupovat podle popisu v kapitole Nový záznam, úprava záznamu
..
|