Navigation: RADIX help verze 1.12.96 > DIS13 - Hlášení distribuční činnosti >

Scénář podání hlášení

Previous Next

 

 

 

 

Scénář podání hlášení


Před podáním řádného hlášení je vhodné dokončit a uzavřít všechny skladové doklady na straně výdeje 
tzn.
a/ dodací listy odběratelů, vratky dodaného zboží
b/ převodky ze skladu na lékárny a vratky převodů ze skladu v případě že distribuce zásobuje lékárny stejného IĆ

 

1. až 10. den měsíce - podání řádného hlášení, podání opravného hlášení

Odeslání řádného hlášení je třeba provést do 10.dne v měsíci následujícím po hlášeném měsíci.
V tomto období je možné podat i opravné hlášení.
 

11. až 20. den měsíce ... podání opravného hlášení

Mezi 11. až 20. dnem je možné podat pouze opravné hlášení. Toto hlášení obvykle upravuje řádně hlášení podané v prvních deseti dnech měsíce.
Není třeba se obávat opravné hlášení podat, SUKL nepovažuje podání opravného hlášení (i vícekrát) za podnět ke kontrole. 

Pokud nebylo podáno řádné hlášení mezi 1. až 10. dnem měsíce, opravné hlášení není možné podat.
 

 !!  Důležité je, aby 20. dne v měsíci byla na SUKLu správná verze hlášení za předchozí měsíc.

 

21. den a dále ... Mimořádné podání hlášení
Pokud je nutné zaslat hlášení s opravou po 20.dni v měsíci, je třeba SUKL požádat o schválení tohoto podání.
SUKL bude pravděpodobně požadovat vysvětlení nastalé situace. 

 

 

 

 

 

Některé otázky související s podáním hlášení


 

Jak postupovat, když není do 10. dne předchozí měsíc "hotov" a řádné hlášení nebude obsahově úplné ?
Pokud není předchozí měsíc "hotov" ani do 10. dne, je třeba podat "nějaké" hlášení, i kdyby bylo neúplné resp. je možné podat prohlášení o neprovádění distribuce.
Následně mezi 11. až 20. dnem je třeba podat opravné hlášení, které je již správné a úplné.

 

 

Jak postupovat, když není do 10.dne odesláno řádné hlášení ?
Pokud není do 10. dne odesláno žádné hlášení (např. opomenutí, omyl), běžnými prostředky již není možné hlášení podat.

Je třeba kontaktovat SUKL, situaci vysvětlit a projednat.
 

 

Jak postupovat, když je třeba po 20.dni odeslat opravu hlášení ?
Pokud je třeba po 20.dni odeslat opravu hlášení, které běžnými prostředky již není možné hlášení podat, pak je třeba kontaktovat SUKL, situaci vysvětlit a projednat. Předpokládá se, že v odůvodněných případech SUKL žádosti vyhoví.
 

 

..

 

 

 

Copyright © 2024 RXSW / JSpl