Navigation: RADIX help verze 1.12.96 > Věrnostní systém >

Obsluha zákazníka

Previous Next

 

 

 

Obsluha zákazníka

8000

V následujícím tématu se budeme zabývat postupem obsluhy klientů, kteří jsou zaregistrováni do věrnostního systému.

Každý výdej zboží pro registrovaného zákazníka je potřeba přiřadit - identifikovat, aby se zákazníkovi aktualizoval kredit a mohlo dojít k čerpání slev. Přiřazení lze provést v průběhu pořizování výdeje. Jakmile provedete operaci "Ukončení prodeje" (stisk klávesy F12) identifikaci již nelze provést, protože výdej je již uzavřen.

 Po provedení operace "Ukončení prodeje" (F12), program vypočte slevu z platby v hotovosti. O výši slevy jste informováni v titulní liště dialogového okna "Pokladna". 

Zákazníkovi můžete nabídnou slevu z kreditu v našem příkladě viz. obrázek je to 20,-Kč. Jestliže se zákazník rozhodne slevu čerpat, stiskněte klávesu F3.  Částka k úhradě se přepočítá. Pokračujte běžným způsobem tj. uzavřením prodeje a případným tiskem účtenky.
 Dále se věnujeme podrobněji řešení jednotlivých popsaných kroků.


 Přiřazení zákazníka k výdeji
 Ve výdeji do pole pro zadávání vydané skladové položky sejměte čárový kód z karty zákazníka. Program provede identifikaci a zjištěné informace přenese do titulní lišty formuláře prodeje (volný prodej/recepty) viz. obrázek.
 

 Zákazník zapomněl kartu
 Stiskněte klávesy CTRL+K (hlavní menu Operace - Podrobnosti o klientovi), potvrďte dotaz "Nebyla zadána karta. Zobrazit seznam?", vyhledejte zákazníka v seznamu a stiskněte tlačítko "Vybrat pro prodej".

 Změna zákazníka přiřazeného k výdeji
 Umístěte kurzor do pole pro zadávání vydané skladové položky a sejměte čárový kód z karty. Program provede identifikaci ze sejmuté karty.

 Zrušení provedené identifikace klienta do výdeje
 Z hlavního menu zadejte příkaz Operace - Zrušení načtení klienta

 Tisk účtenky - tiskopis účtenky obsahuje informace o slevách
 

 

 

 

Copyright © 2024 RXSW / JSpl