Navigation: RADIX help verze 1.12.96 > Návody, jak co dělat :-) >

Storno expedice přes pokladnu

Previous Next

 

 

 

 

Storno expedice přes pokladnu je možné provést

1/ v agendě Historie, dostupná při expedici přes pokladnu prostřednictvím volby Výdeje přes pokladnu PgUp v menu Operace 
Agenda zobrazuje expedice a storna expedic provedené na konkrétní pokladně.
 

2/ v agendě Výdejky přes pokladnu, dostupná v modulu Výdej zboží volba Výdejky přes pokladnu v menu Výdej zboží.

Agenda zobrazuje expedice provedené na všech pokladnách.
 

Vyberete doklad ke stornu.
Pokračujete volbou Storno dokladu Alt+F8 v menu Operace.

V zobrazeném dialogu zvolíme, zda stornovat doklad částečně nebo úplně.

 

 


V případě, že zvolíme částečné storno je zobrazen dialog pro upřesnění položek, které budou stornovány.
 



V dialogu pípnutím EAN lékárny nebo výběrem položky a stiskem + nastavíme množství ke stornu.
+ zvyšuje množství na položce o 1 až do množství, které je možné stornovat

- snižuje množství na položce o 1 až do 0
F6 umožňuje zadat množství zápisem

 

Po zadání položek ke stornu pokračujeme stiskem CTRL+Enter.

Je zobrazen dialog s informací o provedeném stornu s možností tisku účtenky.
 

 

 

 

 

Opakované storno na stejné expedici
Opakované storno je možné provést, ale vždy pouze v rozsahu
"lze stornovat do výše ... vydáno - stornováno (v předchozích stornech)".

 

 

 

..

 

 

 

Copyright © 2024 RXSW / JSpl