Při komunikaci s CÚ SUKL může z různých příčin dojít k chybám. Chyby mohou mít příčinu v infrastruktuře lékárny, v infrastruktuře CÚ, mohou být způsobeny nesprávnou hodnotou nebo kombinací odesílaných údajů, atd.
Chyby infrastruktury lékárny - není dostupný internet
- nejsou vyplněny všechny konfigurační údaje lékárny nutné pro komunikaci s CÚ - nejsou vyplněny všechny konfigurační údaje expedujícího nutné pro komunikaci s CÚ
- SSL certifkát SUKLu není na PC nainstalován
- kvalifikovaný certifikát expedujícího není dostupný
Chyby infrastruktury v CÚ - CÚ má poruchu
Chyby hlášené z CÚ CÚ má pro komunikaci zavedeny restrikce, které se týkají obsahu, formátu a kombinace údajů. Pokud dojde k porušení restrikce, je z CÚ vrácen chybový 4-místný kód s popisem a doporučením jak dále postupovat. Tento kód je třeba si před kontaktem s TP RXSW poznamenat a nahlásit ho. Popis a doporučení si TP dohledá v číselníku chybových stavů.
Příklad chyby hlášené po odeslání výdeje na eRp. Popis obvykle dobře vystihuje příčinu chyby.
.png)
..
|